Min födelsedag idag :)

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min 20 års dag, Hurra Hurra Hurra! Dagen har varit helt toppen :) Fixade Tollan imorse och sen åkte jag och fixade det sista inför mitt firande :) Vid 13 tiden kom mina första gäster, vilket resulterade i mina familjemedlemmar från både mammas och pappas sida :) De fikade, skrattade och skojade lite och för en stund sen åkte de vidare :) 

Nu har vi precis städat undan lite papper och sånt och ska strax gå ut i skogen en stund med hundarna. Och sen börjar allt om igen :) Vid 18 tiden kommer mina vänner hit och ska äta middag, efterrätt och mysa hela kvällen :) Vi blir sammanlagt 14 personer och jag tror att det kommer bli jätte trevligt :) 

Denhär tårtan här ovanför har min låtsasmamma Marre bakat :)

Så himla fin och speciellt gjord för mig med en liten hästsko på :) 

Och här ovan är min morotskaka :) Som fick lite barnslig klang på sig :)

Och här är alla blommor jag fick av familjen. Plus lite överblivna

kakor och födelsedagskort :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback