Kalaset!

Vid 18 tiden åkte jag och hämtade/lämnade och mötte upp gäster hej vilt här hemma :) Alla som ville fick ett litet glas med rosévin som en liten fördrink och sen högg vi in på kragsta plankan :) Massa kallskuret med bland annat rostbiff, skinka, kalkon, prosciutto och sen lite melon, ananas, kiwi, oliver m.m. Sen bjöds det på potatissallad och bröd med vanlig ost eller brieost till :) Därefter pratade vi en liten stund och sen bjöd jag på efterrätt :) Man fick välja mellan kakor/muffins, Marres tårta eller min morotskaka :) 

 

 

Sen öppnade jag lite presenter och därefter spelade vi ett spel som

jag fick i present som hette "Hur fan visste du det?" :) Sen tog jag

fram lite chips, dipp och godis som alla märkligt nog fick i sig

trots att vi hade ätit så mycket innan :) Här nedanför ser vi min fina och

underbara vän Gabi och min vackra hund Casper, de är bästa vänner :)

Världens vackraste och mest underbara fästman och sambo <3

Min fina vän från gymnasiet som jag inte har träffat på ett år!

Blev så glad att se henne att jag började gråta <3 Fina Elli <3



Två av mina föredetta kollegor :)

Tack alla för en underbar kväll! Hoppas att ni hade trevligt, för det hade jag :)

Puss och Kram på er! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback