Helena Schiller träning!

Idag var det träning för Helena igen :) vi fick rida mycket åttvolter och forma hästarna i sidorna och sen även rida i en jämn och stadig galopp mellan de små hindren runt i åttvolten. Därefter fick vi rida en lång serie på medellinjen som man travade in i :) En riktigt rolig och givande träning idag och Tollan var riktigt stel men fy satan vad hon hoppade! Riktigt fin var hon. Så nu har jag anmält mig till VW Grand Prix i Gävle till att börja med. Sen får vi se hur det går där, för i Strömsholm har de både GHS kval och VW kval så började med att anmäla mig till GHS kvalet så får vi se om jag har ändrat mig eller inte efter Gävle :) Här kommer iallafall banskissen från dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback