Fredag

Var i stallet imorse och hoppade Tollan, superfin var hon! Hoppade en linje med räcke-oxer med 28 meter mellan. Varierade mellan att rida på 7,8 och 9 galoppsprång. Höjde sen oxern till 140cm och räcket till 125cm och varierade då mellan 6 och 7 galoppsprång. Hon hoppade verkligen hur fint som helst och var jätte spänstig och högt över hindren. Så kul! Sen hoppade jag Magnifique också och fick mig en liten flygtur! Men efter det var hon duktig :)
 
Sen åkte jag hemåt och mötte upp Chloe som kom vid 13 tiden och har varit här sen dess :) Vi lagade ugnspannkaka och gick långpromenad med Casper och Kiara, Kiara fick vi dock fick bära en längre bit :) Vi har iallafall haft det jättemysigt och har pratat massor :) Snart ska Chloe åka hem och då blir det fredagsmys för hela slanten. Bjuder på en bild på min fina vän :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback