Fix och trix

Idag har jag fixat hur mycket som helst inför min födelsedag imorgon. Började med att åka och handla allt som vi ska ha imorgon och sen bar det av hemåt för att storstäda lägenheten. Nu har jag dock bara putsningen av fönster kvar, sen är vi helt redo :) Sen åkte jag och fixade lite i stallet. Longerade Tollan med pessoa selen och hoppade sen en liten bana på Magnifique, som ska läggas ut i hennes annons :) Sen åkte jag hem och åt lite pizza med Calle och bakade därefter en morotskaka som ska avnjutas av mig och mina gäster imorgon :)


Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Ååå morotskaka som är sååå gott!:)

Svar: Det är verkligen helt sjukt gott :)
Emma Gulding Jerrewing

2012-09-15 | 10:28:10
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback