Mysiga Söndag

Gick inte och la mig förrän vid tretiden inatt så jag var riktigt trött imorse och gick inte upp förrän vid 10:30. Då hade Calle redan promenerat med hundarna så vi satte oss istället i soffan och åt en riktigt god frukost. Baguetter med rostbiff, salami, prosciutto, ost, brieost och paprika :) Riktigt gott! 

Sen när tvättmaskinen var klar och vi hade hängt upp tvätten så begav vi oss iväg för att kasta lite glasflaskor, panta flaskor och lämna tillbaka plankan som vi hade all mat på igår :) Sen bar det av till stallet! Jag skulle rida ut på Tollan och Calle följde med me Casper. Jag red på ängarna bakom stallet och när Calle släppte lös Casper så sprang han som en tok! Det var säkert 100m mellan mig och Calle helatiden och han bara sprang, fram och tillbaka, fram och tillbaka helatiden! Helt galen! Han tyckte att det var sååå himla kul. Ska försöka lära honom att kunna följa med själv också utan att Calle är med. För idag var han faktiskt väldigt duktig. Det enda problemet är om man möter en annan hund, då kan det nog bli lite jobbigt att få honom att lyssna. Men man får väl ha med sig hans koppel i fickan eller något :) 

Sen åkte vi hem och åt en sen lunch och jag pluggade litegrann. Skrev bland annat klart en text om lek som ska vara inlämnad imorgon. Så nu har jag bara lite läsande och en respons att skriva imorgon och sen är jag redo inför nästa föreläsning som är på onsdag :) Men nu ska jag mysa lite med hundarna. Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback