Soppa, plugg och pruttar :)

Efter stallet lagade jag lite soppa, med inspiration från min kära vän Camilla som lagade det igår ;) Det blev en purjolök, morot, saffrans soppa med kräftstjärtar och räkor i, riktigt god! Tog sen en dusch och satte mig i soffan och pluggade. Pluggade väl i 2.5 timme innan jag var färdig med omsorgs uppsatsen som blev tre sidor lång :) Nu ska jag strax iväg och skjutsa pappa och Marre till en 40 årsfest och sen ska det inhandlas lördagsgodis och chips :) 

 
Här är en bild på vår knäppa lilla hund. Detta var när han försökte undvika Kiara en morgon då han var jättetrött och inte orkade med henne riktigt :) Casper la för övrigt precis världens mest ljudliga mök ;) haha knäppisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback