Onsdagen i ord

Träningen idag gick jättebra och var väldigt välbehövlig. Det var mycket serie arbete/kvickhetsövningar och olika övningar som skulle få hästarna runda och eftergivna i sidorna. Men även två ganska trånga kombinationer, för att öva rakställning och ytterligare lite kvickhet. Skojig träning med andra ord! 
 
Mamma var snäll och hjälpte mig med mockning + göra mat+ fylla vatten+ fylla på torv åt Tollan. Så jag behövde bara putsa allt + packa in det i tävlingsskåpet och transporten inför morgondagen. Sen åkte jag hem och pluggade mellan 13-16, så nu har jag bara en del kvar i examinationen och sen är jag klar!! Så skönt. 
 
Har precis skrivit ett viktigt mail till en person som kanske kan förändra min och Tollans framtid litegrann nästa år. kan dock inte berätta mer ännu :) Ska snart ställa mig och göra lite ugnspannkaka och sen gå en promenad med hundarna. Sen är det dags att packa alla mina saker inför imorgon och sen bara mysa ner sig i soffan resten av kvällen :) 
 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback