Flitiga flickan

Idag har jag varit sådär flitig som jag inbillar mig att bara jag kan vara :) Skrev på min examination mellan 10-14:30 och blev helt klar! Så himla skönt. Så nu har jag skickat in den till min lärare via mejl och imorgon ska jag lämna in den i pappersform också. Och inlämningen är egentligen inte förrän på fredag så jag känner mig helt klart väldigt duktig och förtjänt av ett par dagars ledigt. 
 
Och i eftermiddags så fick jag åka till stallet och plocka in hästarna i spöregnet. Tollan tyckte det var skönt att komma in och tyckte inte alls om den hemska blåsten. Hon fick sig en välförtjänt vilodag idag, men imorgon ska jag rida :) Mamma och jag anmälde dessutom till Hamre på lördag också, så att jag ska få lite revansch från helgen. Vi hade först inte tänkt åka dit eftersom vi valde att åka till Billdal, men nu tävlade vi ju bara två dagar där och inte tre som vi hade tänkt, så vi ändrade om planen lite :) 
 
Nu har vi precis käkat ugnspannkaka och sitter och kollar på Pengarna på bordet. Ett ganska så roligt program faktiskt :) Vi hörs imorgon! Kram på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback