Äntligen!

Idag efter skolan så åkte jag raka vägen till stallet och tog in hästarna. Fick springa runt som ett litet skållat troll i spöregnet! Tollan hade vilodag idag och det var behövligt, för hon verkade hur trött som helst efter helgen. Sen åkte jag hem och åt phad thai igen med Calle :) Sen har jag suttit och fixat med min header ett tag nu.. Orkade inte ta tag i pluggandet idag, för jag hade sån himla huvudvärk. Ska ägna hela dagen åt det imorgon istället. Men vad tycker ni om min nya header då? Kan inte påstå att det är särskilt lätt att fixa en header på denhär jäkla mac datorn... Men nu är den äntligen klar! Så nu får den se ut såhär ett tag framöver :) Hoppas ni har en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback