Vår plan de närmaste veckorna :)

Tollan och jag har gjort ett sånt himla fantastiskt tävlingsår tillsammans! Några saker som jag minns speciellt från det gångna året är utomhus sm och vår 150cm debut. Min placering i 145cm i Tierp och min felfria runda i 145 GHS kvalfinalen i Strömsholm som slutade med en trejdeplats. Sen har vi haft många fina rundor i 140cm som ibland har varit lite stolpe ut, med något nedslag hit eller dit. Så var det speciellt under våren, men i somras så släppte det mer och mer och nu under hösten kändes det verkligen som om jag har hittat alla knappar och det var så skönt! 
 
Så nu ska Tollan ha vintervila hela vecka 46. Sen ska hon skrittas ut varannan dag vecka 47. Och vecka 48 ska jag börja rida igång henne lite lugnt. Sen vecka 49 ska hon ridas som vanligt och också ha första markarbetspasset efter vilan. Så alltså kommer hon att få typ 3.5 veckas hoppvila allt som allt också. Sen är de bara hårdträning resten av vintern och bara att slipa på alla detaljer så att år 2013 bara kan bli så bra som möjligt. Såhär ser vår närmaste tävlingsplan för nästa år ut iallafall. 
 
  • vecka 3, Strömsholm
  • vecka 6, Helsingborg GHS kval 3
  • vecka 8, Borås GHS kval 4
  • vecka 10, Billdal Inomhus Sm
  • vecka 15 Kungsbacka GHS kval 5 (sista kvalet)
Så nu jäklar! Hoppas vilan går fort så jag får börja trimma snart igen :) Oj vilket långt inlägg det blev, haha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback