Onsdag 28 november

Dag tre på praktiken var riktigt bra. Vi lekte i gympasalen med barnen, hade massage sagostund. lekte massor och sen var det kalas för två av barnen på eftermiddagen :) Dagen var riktigt bra! Bortsett från när jag fick bevittna när en vuxen slog ett barn. Det är verkligen INTE okej! Och jag blev så sjukt ledsen och chockad över att se detta. Pratade med min handledare och vi ska prata med förskolechefen imorgon. Struntar i om jag inte borde skriva det här, för jag måste ventilera mig lite och hoppas på att det löser sig... 
 
Åkte sen och red på mitt lilla fina lyckopiller Thonia och GUD så fin hon var idag! Vi rider ju inte tok avancerat den här veckan eftersom vi fortfarande håller på och kommer igång efter vilan. Men hon kändes så himla elastisk och luftig i gångarterna idag. Kändes verkligen som om vi red i uppförsbacke, så härligt! Linda i stallet tyckte också att hon såg fin ut, så det var ett vittne som såg det också ;) Nu sitter vi och kollar på Arga snickaren och myser och ska strax ut och promenera med hundarna i snöovädret :) Ha en supertrevlig kväll nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback