Julpynt och lussebullar!

Idag har det varit julpynt och lussebullsbak för hela slanten här hemma. Har köpt nya fina ljus, tagit in julstjärnor och lite annat smått och gott som hör julen till och ställt i fönstren :) Nu är det typ bara julgranen som fattas, och ett par julgardiner kanske. Men det har jag inte råd att köpa, de pengarna ska jag köpa träns för i globen, haha :)
 
På eftermiddagen kom Calles äldsta syster Linda och hennes fästman på besök och fikade lite med oss. Det var trevligt! Här kommer några före-efter bilder på mitt lilla inredningskaos + en bild på de underbart fluffiga små lussebullarna :) 
 
Safron buns
 
 
Köket före
 
 
Köket efter

 
Vardagsrummet före
 
 
Vardagsrummet efter
 
 
Sovrummet före
 
 
Sovrummet efter
 
 
Jag blev riktigt nöjd! Dock blev inte efter bilderna i lika bra kvalite eftersom det
var mörkt ute när jag tog dem. Men ni ser ju lite hur det ser ut iallafall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback