Finaste Qumulus :)

Igår fick jag ett samtal från Johanna, Musses nya ägare :) De var och tävlade igår, tror det var i Lurbo. Och de hade varit felfria i 110cm! Så duktiga. Så sen bestämde de sig för att debutera 120cm och fick 8 fel :) Så duktiga! Är så glad att han har fått hamna hos en sån fin familj som är så duktiga och måna om hans välmående. Dock så hade jag mycket hellre haft honom själv och tävlat och ridit honom ;) Jag tyckte verkligen om den hästen och vi passade verkligen bra ihop! Men men, det finns många fina hästar och just då var det inte läge för oss att ha två hästar. Så då får man vara glad att han hamnade på en så bra plats, hos en sån fin familj istället :) Vem vet, i framtiden kanske vi får möjligheten att ha två hästar igen, men just nu så är det Tollans tid att glänsa och utvecklas tillsammans med mig :) 
 
 
Finaste Musse <3 Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback