Valborg

Det var en mycket solig dag i Vallentuna igår och vädret gjorde mig så himla glad :) Jag började morgonen med en rejäl sovmorgon och sen en långpromenad med älskling och Casper. Därefter jobbade jag ett par timmar på skolan. Efter jobbet bar det av hemåt för att börja laga vår valborgsmiddag. Det blev grillat med lite varma grönsaker i ugn. Så gott!
Sen satt jag och Calle hemma och förade lite innan det bar av till tegel med Linnea. Sen träffade vi också
massa andra som vi känner när vi väl var där :) Det var en rolig kväll med mycket dans, skratt och prat.
Men runt ett tiden blev det knökfullt med folk och man kunde knappt röra sig. Så då kände jag lite att det
dödade det roliga litegrann. Så då bestämde vi oss för att åka hem. Men ett par timmars dansande hann vi med iallafall :) Och roligt hade vi :)
Hoppas ni hade en trevlig valborg! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback