Ett öga för ett öga

Hej på er! Jag har varit hemma från jobbet både igår och idag pga. min ögoninflammation. Igår morse vaknade jag av att ögonen hade klibbat ihop sig och inte ens gick att öppna. Fick gå zombiegång till badrummet där jag kunde tvätta mig i ansiktet.. Sen hade mitt högra öga svullnat upp som bara den. Fick gå med solglasögon på hela dagen för det sved så i ögonen. Mamma köpte lite anti inflammatorisk salva till mig + ögondroppar så nu har faktiskt svullnaden gått ner betydligt. Men jag är fortfarande illröd i ögonen och det kliar som bara den! Har även fått något slags brustet blodkärl i vänstra ögat så en del av det ser helt blodsprängt ut.. Äckligt! Ska vara hemma imorgon också, men sen får jag se hur det känns och så och om jag måste vila upp mig fler dagar. Får krupp av att bara ta det lugnt. Ha det så bra! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback