Flyinge

Idag red jag en 130cm klass i två faser. Tollan var jättestark på framhoppningen och hade all vikt i innertygeln oavsett vilket varv jag red i. Hon hoppade lite halvbra på framhoppningen men ändå inte super,så jag tänkte att nu kommer vi säkert få massa nedslag. Men nejdå. Dubbelnolla i 130 blev vi och Tollan hoppade hur fint som helst! Var inte i ett enda hinder :) kom på 37:e plats av 80 starter så det var helt okej måste jag säga. Är dock supernöjd med rundan :) bjuder på lite bilder! Nu ska vi gå iväg och kolla 145cm hoppning, vi hörs senare! Kram Emma


Kommentarer
Fredde säger:

Duktig tjej!

Inte tänka en massa nedslag! Måla upp en bild av dig själv som dubbelnolla, med bästa tid, som står högst upp på prispallen.Tro på dig och Tolle-tuff, ni är ju duktiga ihop!



xxoo



/Fredde

2012-03-09 | 19:42:07
Carla säger:

Grattis Emma! :)

2012-03-10 | 11:27:20
Bloggadress: http://carlavestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback