Dressyr

Idag fick Tollan stå i solariet i ungefär 20 minuter innan jag skulle rida :) det var första gången hon stod dör så
I början tyckte hon att det var lite läskigt men sen så slappnade hon av mer och mer och tyckte att det var väldigt mysigt. Sen red jag henne i 40 minuter i ridhuset. Hon var lite stark i början men kändes mjuk i sidorna. Mot slutet var hon superfin! Mamma filmade även en snutt som vi ska försöka ladda upp här på bloggen :) just nu verkar det som om jag kommer uppnå mitt mål. Dvs. Att starta minst en dressyrtävling i år :) Gud vad jag älskar att rida när hon känns såhär bra! Imorgon är det markarbete för Helena Schiller. Så nu ska jag hoppa i säng och ladda inför det :) vi hörs! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback