Gabriella

Nu måste jag få skriva ett sånt här töntigt litet inlägg om min fina fina vän Gabi. Just för att hon betyder så himla mycket för mig! Min fina vän som jag kan prata med om allt möjligt, precis hur länge som helst. Jag vet att jag alltid kan lita på henne och räkna med att hon ställer upp vad det än gäller. Under de 1.5 åren vi har känt varandra så har hon ställt upp för mig så många gånger! Vilket jag är otroligt tacksam för! Jag hoppas på att du aldrig försvinner ur mitt liv Gabi. Tror faktiskt inte jag skulle klara mig utan dig.
 
 
Min underbara lilla groom, fotograf, storasyster och bästa vän. Vad fan pysslade jag med innan du fanns i mitt liv? Du är bäst lille flickebarn, punkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback