Fixardags!

Idag har jag haft en såndär "gudvadjagärtröttjagvillbarasova" dag. Började morgonen med att snoosa i en hel timme, för att sen bli lite för stressad och skynda iväg till jobbet. Jobbade ett par timmar med alla underbara barn och blev lite ledsen i ögat när jag tänkte på att det var Gabi´s sista dag idag.. Vilken tur att jag får träffa henne i stallet iallafall :)
Åkte sen till stallet och fixade litegrann. Mockade, putsade (det som inte Gabi redan hade putsat), red, schamponerade Tollan, friserade henne litegrann, packade och broddade. Så nu är jag nittiofem procent redo tills morgondagen. Bara den sista packningen och hästen som är kvar att packa in nu :) Imorgon rider jag en 140cm klass på Strömsholms stora, fina gräsbana. Jag fullkomligt älskar den tävlingsplatsen! Gud vad jag har längtat efter denhär helgen :) Jag är taggad till tusen. Nu ska vi bara gå den sista kvällspromenaden med Casper och sen ska vi hoppa i säng.
Godnatt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback