Tröttpanna

Idag har jag haft en riktig såndär slappardag. Vaknade vid halv 11 tiden och la mig sen i soffan och kollade på maraton visningarna av serien "Tough Love" i ett par timmar och bara myste med Calle och Casper :) Sen åkte vi iväg en sväng till stallet och flyttade upp alla Tollans saker till den vanliga boxen, nu när allt är målat och fixat där  :) och imorgon ska jag börja rida Tollan igen, efter hennes två veckor långa vila :) Längtar! 
 
När vi kom hem fortsatte vi att mysa lite framför tv:n innan vi fixade i ordning oss och åkte iväg till mamma och Fredde som bjöd oss på en god middag :) Det bjöds på köttfärsbiffar med brunsås och potatis + en mycket god sallad till :) Sen fick vi även jordgubbar och glass till efterrätt. Vi blev ordentligt bortskämda och det var sååå gott! Jag hoppas på fler middagar snart hos dem :) 
 
Nu sitter jag och Calle och smider planer och myser till filmen "Talladega Nights" :) Men imorgon är det en ny vecka och då börjar även vår nyttigare del av sommaren, full av motion och nyttig mat. Så det är helt okej att vi inte har gjort något annat än att slappa och vara onyttiga idag :) 
 
Hoppas er vecka har varit toppen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback