Strandbryggan sea club

Idag när vi satt i soffan och bara glodde på tv, så klev Calle ut ur duschen,
tittade på mig och sa: Nu går du och duschar och fixar dig för sen ska vi
åka in till stan och så ska jag bjuda dig på middag! Så kan vi fira att du har
varit så duktig och kommit in på skolan :) är han inte gullig min fina prins! 
 
Sagt och gjort så gjorde jag som han sagt och sen åkte vi iväg. 
Vi lämnade av Casper hos mamma och åkte sen vidare mot Strandbryggan 
sea club. 
 
 
Sen åt vi en mysig middag, som var lite för snoffsig för vår smak
men den var ändå god. Jag åt en grillad tonfisk sallad och ett glas rosé!
Calle åt entrecoté med pommes och bearnaisesås :) Därefter beställde vi
lite efterrätter. Någon god cheesecake med maränger och sen vaniljglass
med frukter dränkta i vit choklad också :) mums!
 
 
 
Gud vad jag älskar Stockholm. Det har sin egen charm på något vis. 
Dock så skulle jag aldrig fixa att bo i storstan, men att åka in dit
nån gång ibland och bara mysa, är faktiskt riktigt trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback