Sommarpromenader

När vi promenerade runt lite i Knutby idag så blev jag lite imponerad

över de vackra landskapen häromkring. Små fina röda hus med vita knutar lite överallt.

Vissa med ladugårdar vid sidan om huset och andra med ett gäng odlingar på tomten :)

Vet inte hur många gånger jag sa till Calle att, såhär skulle man ha det,

med ett litet stall på tomten istället för en ladugård. Och så några hagar och en liten ridbana.

Kunde nästan se Tollan och hennes fölis framför mig i någon av hagarna :)

haha jag är störd jag vet! Men man måste ju få drömma lite :)

Några kossor stötte vi på under vår promenad också och ett gäng söta

små shetlandsponnyer, fjordingar och arbetarhästar.

Så fina!

 

 

Och sist men inte minst här ovan. Min lilla ferdinand som luktar på blommorna! 

Knas hunden. Älskade lilla Casper.

Världens finaste hund<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback