Skavlöten

Idag tog jag en lång sovmorgon och åkte sen iväg till stallet. Kollade till Tollan litegrann och flyttade ut hennes saker till en utebox eftersom det snart ska börja städas och målas i stallet. Idag började dessutom Tollans sommarvila, så hon fick bara strosa i hagen idag och ha det mysigt. 
 
Men iallafall, när vi var påväg hem hämtade vi upp Linnea och sen när vi hade ätit lite lunch så åkte vi iväg till skavlöten. Det var ganska molnigt ute och väldigt blåsigt så vi bestämde oss för att ta en långpromenad istället för att bada och det blev milspåret som jag lurade med mig Calle och Linnea på :) Det var stundtals väldigt jobbigt måste jag erkänna men riktigt skönt när vi var klara. Då gick vi ner och doppade fötterna i vattnet och tog lite fina kort! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Därefter åkte vi iväg för att köpa en stor kulglass men de
hade knappt några goda smaker alls så vi köpte en vanlig
glass på Ica Täby Kyrkby istället!
 
 
 
 
 
 
Riktigt fina och mysiga bilder, som får mig att hoppas
på att sommarvärmen dyker upp snart! 
 
Kram Emma
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback