Mys måndag & Bloggen två år!

Idag tog jag en lång sovmorgon ända till klockan elva. Jag var så himla trött efter vår helg i Gränna att jag bara inte kunde kliva upp ur sängen :) Sen åkte jag iväg en sväng till stallet, mockade och gjorde mat till Tollan och pussade lite på henne, eftersom jag inte träffat henne sen i fredags :)
 
Det var så himla kvavt och kvalmigt ute att jag höll på att svettas ihjäl, kändes det som, så jag och Calle åkte iväg till pappa & Marre en sväng och badade och solade i ett par timmar :) 
 
Här försöker pappa få Casper att gå i närheten av poolen,
men han var väldigt skeptisk! 
 
Casper tyckte att det var jättemysigt att strosa omkring på tomten
och bland syrenbuskarna hemma hos pappa :)
 
 
Världens bästa kille. Gud vad jag älskar dig.
 
 
Sen åkte vi hem och lagade lite saffran & curry soppa med kräftstjärtar, potatis, paprika,
ananas och morötter i :) och till det åt vi ett gott tranbärsbröd :)
 
 
Icke att förglömma, min blogg fyller hela två år idag :)
Grattis bloggen :)
 
Nu ska vi ut och promenera med Casper. Hoppas ni fick en trevlig
start på veckan :) 
 
Kram Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback