Lördags sysslor

Imorse ringde klockan halv 7 och då var det bara att hoppa upp ur sängen för att klä på sig och åka iväg till stallet för att morgonfodra :) Trots att jag var oerhört trött så kändes det ändå väldigt mysigt att vara helt ensam i stallet och bara strosa omkring. Jag älskar ju uteboxarna som hästarna står i nu, så det blev lite extra mysigt imorse :) Mockade lite åt en häst som heter Carisma också, eftersom att hennes matte Eva var så snäll och släppte ut Tollan igår, efter att ovädret hade lugnat ner sig lite :) 
 
Åkte hem och duschade lite snabbt och åt lite frukost och sen åkte vi iväg och veckohandlade :) Nu ska jag bara äta lite lunch och sen blir det en långpromenad med Casper. Sen ska jag bara bänka mig i soffan och läsa lite skvallertidningar :)
 
 
Såhär ser blommorna ut som jag köpte idag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback