Knutby

Imorse var vi tidigt i stallet och fixade Tollan. Måste erkänna att även om det är skönt att få lite paus från ridningen, så får man lite abstinens. Vad gör folk om dagarma igentligen? Jag menar de som inte har något riktigt intresse att pyssla med efter jobb och skola typ. Jag blir lite rastlös av att bara ta det lugnt :) Men efter att ha pussat och kramat på min fina häst så försvann stressen i min själ litegrann :) 
 
Min vackra prinsessa.
 
 
Sen körde vi vidare ut till Calles landställe i Knutby :) Vi åt lite lunch och kollade på en film
som heter"Hall Pass" med bland annat den roliga skådisen Owen Wilson :) 
 
Så fort det har slutat spöregna ska vi ta en långpromenad med Casper 
och sen ska vi åka iväg och köpa lite pizza och kolla på ännu en film :)
 
Ha en trevlig tisdagskväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback