Far & flyg

Idag klev vi upp i lagom tid och körde sen iväg hundarna till mamma :) därefter åkte vi iväg för att kolla upp vart min blivande skola ligger, samt vart jag ska ta vägen den 31 augusti då det är inskrivning :) området är urmysigt! Ligger precis vid vattnet :) sen åkte vi iväg till Calles mormor för att städa bakom hennes tvättmaskin. Hon var djupt oroad över om städhjälpen verkligen städar där :) vi ska äta lite lunch här och sen bär det av till Calles syster i Svinninge, för att Calle ska hjälpa dem att bära lite tunga grejer :) under tiden ska jag hålla mig uppdaterad på fälttävlans dressyren som har sin andra omgång idag :) Nu är det dessutom delat svenskt i toppen! Heja Sverige :) vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback