Slappardag

Gud vad jag älskar såna här slappardagar :) Vaknade imorse och mådde sjukt illa. Förstod knappt hur jag skulle orka åka till stallet. Men illamåendet försvann efter att vi hade varit i stallet i ungefär en halvtimme, så det var bra :) Sen longerade Calle Tollan lite medans jag red Musse och båda hästarna kändes och såg jättefina ut :) Sen har vi varit och veckohandlat lite mat, ätit en urgod middag och promenerat en långis med hundarna. Nu har vi bänkat oss i soffan och ska kolla på gladiatorerna som börjar strax :) Hoppas ni får en mysig kväll! Kram Emma

Kommentarer
carrå - mamma till Isabella och bebis i magen säger:

Tack så jättemycket :D..Ja jag har varit bebissugen ett tag jag, hihi. Har bara väntat på att Patrik ska ge klartecken, haha!..Hur går det för er då? var inte ni också sugna eller minns jag helt fel? :)

2012-01-14 | 20:15:09
Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Fredde säger:

Aldrig bakis? :)

2012-01-15 | 07:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback