Heldag i stallet

Imorse åkte jag till stallet vid halv 11 tiden och var inte hemma förrän vid kvartöver 5. Först fixade jag lite i stallet innan jag och Gabi red ut en sväng med hästarna. Musse fick vila för han var så himlans trött igår när jag red :) Tänkte han skulle få löshoppa lite imorgon så vi får en ny bra löshoppningsvideo på honom eftersom den gamla blev raderad..
Sen tvättade jag lindor, benskydd, schabrak, ländtäcke och vanliga täcken i tvättmaskinen i stallet :) Medans det låg i tvätten så putsade jag alla mina lädersaker. Dvs. grimmor, träns, hjälptyglar, sadelgjordar och sadel. Var sen tvungen att åka hem med alla nytvättade saker till mamma och Fredde för att hänga dom på tork i deras garage :) Känner mig riktigt duktig :)
Nu ligger vi i soffan och slappar framför gladiatorerna :) hoppas ni får en trevlig lördagskväll! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback