Mysdag och kväll

När jag vaknade imorse så åkte jag direkt till stallet :) mamma hade redan mockat åt hästarna + gjort mat åt dem när jag kom dit. Fina lilla mamma :) så då red jag och Gabi ut på direkten istället. Hon på Tollan och jag på Musse :) Musse skötte sig exemplariskt! Riktigt duktig var han, speciellt för att inte ha ridits ut på ett litet tag nu :) Gabi red Tollan jättebra också och hon var så fin så när vi galopperade ute i skogen :) nu ligger vi bara här i soffan och myser jag, Calle och Casper. Och så ska vi fortsätta resten av kvällen :)

Gabi och Tollan

Fina Musse och jag

Casper och hans lördagsgodis

 

Ha en mysig lördagskväll! Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback