Helena träning

Igår hade jag markarbetsträning för Helena Schiller. Det var nästan bara galoppövningar och Tollan kändes jättefin :) Hon var väldigt spänstig i alla språng samt över bommarna. Dock var hon lite väl stark och spänd i hals, nacke och bog i början. Det släppte mer och mer mot slutet och då började jag få mer kontakt med bakbenen på henne. När lektionen var slut galopperade jag av henne och då kände man verkligen skillnaden i galoppen jämfört med när vi började lektionen :) sen när jag travade av så längde hon ut steget riktigt ordentligt och sökte sig neråt. Så även om lektionen inte gick toppenbra, så blev det bra mot slutet :) så idag ska jag bara rida lite lugnt så att hon är laddad imorgon när vi ska ha hoppträning med Helena :) lägger in banskissen här så får ni se vad vi gjorde :) såg att min vän Gabi hade gjort det på sin blogg, så härmar henne lite :) vi hörs ikväll! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback