Härliga söndag

Idag har vi haft en såndär riktigt härlig dag! Sov ut till 10 ungefär då jag vaknade av mig själv för första gången på länge :) Sen låg vi och kollade på tv fram till 12 ungefär och åkte sen till Täby Centrum så Calle kunde klippa sig och jag kunde köpa ett par jeans :) När vi kom hem gick vi ut på en timmes promenad med Casper så han fick busa och hoppa i snön litegrann :) Nu ligger vi i soffan och vilar upp oss lite, för snart måste vi åka till stallet och fixa med hästarna + visa Musse för en spekulant. Vi hörs lite senare eller imorgon :)
Kram Emma

Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Det gick inte att kommentera i ditt senaste inlägg så jag skriver här istället!;)

Acapella, armageddon och Alport ligger bland mina favoriter & Alport ska med all säkerhet en utav valparna heta. Billy har alport linjer i stamtavlan & så tror jag att hon som äger kennel alport blir glad när hon får se det!:)

Krya på dig nu, tur att du har Casper som sällskap!

2012-02-06 | 16:42:04
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback