alla hjärtans dag

Denhär dagen har varit en underbar dag :) Imorse när jag var i stallet var Tollan jättefin att rida idag igen. Underbara häst! Sen åkte mamma och besiktigade Musse på Mälarkliniken och han gick igenom besiktningen. Så imorgon åker han till sitt nya hem i Huddinge :) Känns sorgligt och bra på samma gång. Men familjen verkar jättegullig och det känns som han kommer att få det jättebra hos dem. Så får försöka tänka positivt :) Sen jobbade jag en stund och när jag kom hem möttes jag av dethär :)
Calle gav mig geléhjärtan, en bukett rosor, ett iphone skal
och ett jättefint halsband som jag bara älskar!
Så kort sagt har alla hjärtans dag år 2012 varit
helt underbar. Hoppas er dag har varit minst lika bra :)
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback