Tävlingsåret 2013

Nu har jag löst licens för nästa år. Och jag kommer att byta från Märsta Ridklubb till Strömsholms ridsportförening :) Daniel har frågat ganska länge om jag vill byta dit och det har inte varit riktigt rätt tillfälle, men nu kände jag att jag ville slå till :) Så det känns kul! Har även börjat planera början av tävlingsåret 2013 litegrann och såhär ser det ut hittills. 
  • v.3 Strömsholm lör 
  • v.6 Helsingborg GHS kval 3 fre-sön 
  • v.8 Borås GHS kval 4 fre-sön
  • v.10 Billdal Inomhus SM fre-sön 
  • v.15 Kungsbacka fre-sön 
Så det är ett ganska hektiskt tävlingsschema framöver. Men som tur har vi lyckats flirta till oss att få bo hos olika nära vänner under alla dessa meetings. Så vi sparar in lite hotell och uppstallningskostnader :) 
 
Jag är taggad till tusen !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback