Sorg och lycka

Lagade lövbiffs strimlor med champinjoner, sås och pasta till middag. Det blev supergott! Sen har jag pluggat en liten stund och därefter blev det en mysig kvällspromenad i snöblåsten :) annars så tänkte jag passa på att ägna min vän Hanna en liten extra tanke idag. Hennes bror gick hastigt bort igår, endast 22 år gammal. Väldigt sorgligt och jag kan knappt föreställa mig hur jobbigt de måste ha det just nu i hennes familj. Styrkekramar skickar jag till dig min vän! Sen fick vi också precis veta att Calles storasyster Cissi är påväg in till Danderyd BB för att föda sin lilla Victor. Hoppas att allt går bra för dem! Lite coolt att han förmodligen kommer att födas på Milles 1 års dag ;) men nu ska jag sova! Vi hörs imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback