Hoppning på schemat!

Idag hoppade jag litegrann med Tollan och mamma var med och hjälpte till :) jag började med lite travbommar på volt. Sen satte vi upp en bom-kryss-bom övning på volt som jag red igenom i galopp. Fokus låg på balans, avspändhet och lösgjordhet :) När hon uppfyllde dessa krav i båda varven galopperade jag vidare över en oxer efter serien och gick sen in i serien igen när jag hade hoppat oxern. Vi höjde oxern successivt och en gång rev hon den ganska rejält då hon kom lite nära, men gången efter när jag red an mot hindret igen så hoppade hon som F-A-N !! Och då låg hindret på 150cm :) Min lilla pärla är såå underbar. Ska försöka lägga upp en video på det språnget imorgon :) Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback