GOD JUL !!

Nu är det äntligen Julafton! Gud vad jag älskar denna dag, den bästa på hela året :) Började morgonen med en rejäl sovmorgon. Har dock varit alldeles för spänd och förväntansfull inför den här dagen för att kunna sova ;) Sen öppnade jag och Calle varandras julklappar. 
 
Av mig fick Calle två stora temuggar, en påse hasselnötskaffe, en påse
chai te och en liten te sil. 
 
 
Av Calle fick jag ett par rosa/svarta hörlurar, en Calvin klein parfym och
ett par superfina örhängen från Swarovski. På örhängena kunde man välja om man
ville ha både diamantplupparna och pärlorna samtidigt, eller var och en för sig :)
 
 
Av mamma och Fredde fick vi schampoo och balsam.
 
 
Och så fick Calle en deodorant från Boss.
 
 
Jag fick en X-lash. Äntligen!! 
 
 
Och så tyckte de vår bil var lite smutsig, så vi fick en tvättsvamp ;)
 
 
Sen fick jag en Lady Gaga parfym! Så jag gick från att inte ha haft en
enda parfym på typ en månad, till att ha två stycken :) 
 
 
Sen fick vi även lite tryfflar att trösta oss med :)
 
 
Och sist men inte minst, så fick vi 1500 kr på Ticket.se, som
vi kan lägga på en resa :) Superbra, med tanke på att jag fick
ett presentkort därifrån av pappas familj när jag fyllde år :)
 
 
Av Calles pappa fick vi lite pengar, choklad och en amaryllis.
Igår såg amaryllisen ut såhär
 
 
Idag såg den ut såhär.
 
 
Och av lilla mormor fick vi lite pengar att köpa något fint för. Superbra!
 
GOD JUL! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback