Träning, promenad och fika!

Idag tränade jag för Helena Schiller igen :) Tollan var väldigt lösgjord och fin att rida idag, så det kändes jätteroligt! Vi fick rida trav och galoppbommar, sen även öva på olika sorters ridvägar, samt lösgöra hästarna i anridningen mot de små hindren. Vi red även en serie med 21 meter till en oxer i galopparbetet :) Tollan var som sagt väldigt lydig och fin idag :) känns bra inför Sm! Efter att jag hade kommit hem, duschat, käkat middag osv. Så kom Camilla över och gick en timmes promenad med mig och hundarna, som för övrigt var helt sjövilda! Sen bjöd jag henne på lite bulle och saft innan hon åkte hem :) mys! Men nu ska jag sova för imorgon är det äntligen fredag! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback