Skolstart!

Idag var det registrering för mig på Förskollärarprogrammet vid Stockholms Universitet :) Träffade några jämngamla trevliga tjejer att prata med och sen delades vi in i 6 olika grupper, varav jag hamnade i grupp 3. Sen fick vi en rundtur på universitets området och det behövdes verkligen! Jag kände mig såå vilse där omkring. Bland annat visade vår handledare oss runt i de "blå husen" och gav oss tips om olika nödvändigheter :) Sen väntade en 3 timmar lång föreläsning om vad hela utbildningen skulle handla om osv. Det var ganska jobbigt att ta in så pass mycket information på en dag, men det kändes verkligen som om jag valt rätt program iallafall :) Så nu är min nästa skoldag på tisdag, då jag har mitt första seminarium! Jag är sjukt taggad och vill bara komma igång :) Det ska bli så kul att äntligen ha ett mål att sträva emot igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback