Packat och klart!

Har varit i stallet i ett par timmar efter jobbet och fixat med allt inför vår resa till Skåne och Henriksdal imorgon. Har mockat, gjort mat, ridit, badat Tollan och putsat alla saker. Sen har jag och mamma packat in all Tollans mat inför veckan och all hennes utrustning i transporten :) 
 
Jag red Tollan i 40 min i ridhuset och trimmade litegrann inför SM. Hon kändes fin men var lite stirrig pga att det stod en fyrhjuling i ridhuset och att flera dörrar var öppna in dit så hon kunde inte riktigt koncentrera sig. Men förutom det så kändes hon väldigt fin. Efter ridpasset så fick hon stå en halvtimme i solariet och torka efter badet samt mjuka upp musklerna litegrann :) 
 
Nu är jag väldigt taggad inför resan och tävlingen och hoppas att det kommer bli en bra tävling som ger oss ännu fler bra erfarenheter att ta med oss hem :) Så får alla hålla tummarna för att Tollan hoppar precis lika bra som i Tierp och att jag rider lika bra som då, för då kommer vi garanterat kunna uppnå bra resultat! Men nu måste jag packa det sista och hoppa in i duschen. Klockan ringer 04:45 imorgon ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback