Fullspäckat schema

Såhär ser mitt schema ut de kommande veckorna! Helt ointressant jag vet, men händer ändå mycket roligt så jag ville bara visa er detta :) 
 
v. 33
 
Måndag: Fix i stallet på dagen och träffa Gabi på em. 
Tisdag
Onsdag: Jobba 
Torsdag: Jobba
Fredag: Jobba
Lördag: SOMMARTRÄFFEN! 
Söndag: 
 
v.34
 
Måndag: Jobba
Tisdag: Åka till Skåne, Henriksdal och Utomhus SM!
Onsdag: Förklass 135cm
Torsdag: Sm- kval 1 140cm
Fredag: Sm- kval 2 145cm
Lördag: 
Söndag: Final 150 cm (om vi mot förmodan skulle gå vidare)
 
v.35
 
Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba. Sen hämta hem lilla Kiara efter jobbet! 
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba
Fredag: Upprop och registrering i skolan
Lördag: Kräftskiva hos pappa
Söndag: 
 
 
Gud vad mycket kul jag har att se fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback