Västerås tävling

Idag var vi i Västerås och tävlade med Tollan. Först red jag en 130cm klass och Tollan kändes jättestark men hoppade väldigt fint. Banan var knöglig och djup men hon hoppade bra trots detta, dock så rev vi en oxer så vi slutade på 4 fel. Den lilla vattengraven som var med var någon meter bred och den hoppade hon såklart utan tvekan, min fina lilla häst :) Sen var det lagklassen, som var en 120cm klass med mycket relaterade avstånd och liten vattengrav som denna gång hoppades åt andra hållet. Tollan var felfri och super fin! Mycket finare i denna klassen :) Lyhörd, spänstig och super fin! Tyvärr kom laget näst sist, så tror dock de kommer att åka ur elitserien i år. Menmen, vi får se hur det går för de andra imorgon :) Inom några dagar kommer bilder samt filmer från dagen :) Men jag är iallafall jättenöjd och glad med min fina lilla totto <3
image description
Nu ska vi sova! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback