Tidig morgon & fullspäckad dag

Idag gick vi upp väldigt tidigt eftersom vi hade morgonfodringen i stallet. Vi släppte ut alla hästarna och red sen ut på en lång ridtur i solen, och Calle promenerade med oss med Casper. Stjärna fick ligga kvar och sova i bilen eftersom hon inte skulle ha orkat gå den långa rundan. Casper var riktigt vild och sprang efter mig när jag galopperade med Tollan. Han tyckte det var jättekul att få springa av sig lite! Sen tvättade vi våra bilar och åkte förbi stadium en snabbis och köpte lite mjukiskläder för mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år :) En fullspäckad dag som nu ska avslutas på bästa sätt, med att Ellen kommer hit med en kille och äter middag tillsammans med mig och Calle. Underbart! Har inte träffat henne sen studenten så det ska bli roligt :) Här kommer lite bilder från våran korta prommis tidigt imorse :)
Stjärna 4 månader
Casper 16 månader :)
Vi hörs imorgon. Nu ska jag vila lite! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback