Skräckblandad förtjusning

Tidigare i veckan fick jag beskedet att jag förmodligen skulle få fortsätta jobba på dethär fritidset där jag är nu, i minst 1 månad till men troligen ännu längre. Idag fick jag veta att hon jag vikarierar för är sjukskriven i ungefär 4 veckor till så jag kommer alltså få vikariera för henne då. Den 26 oktober hade hon nästa läkarbesök och då får jag också veta om jag får fortsätta ännu längre eller inte.. Men det som ändå är lite glädjande i allt dethär jobbiga, är att en tjej här sa upp sig i veckan, och hon jobbar bara oktober ut. Så om jag inte kan få tjänsten som jag är vikarie för nu, så kanske jag kan få en annan :) så det var iallafall lite bra :) nu ska jag återgå till min rast :) vi hörs lite senare :) Kram Emma


Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Vad roligt!:)

Håller tummarna & hoppas på det bästa.

2011-09-30 | 12:06:55
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback