Min födelsedag!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min 19:e födelsedag. Hurra Hurra Hurra! Jag blev sjungen för på jobbet utav alla gulliga barn och fick även många grattningar från mina kollegor :) Utav en av dem fick jag till och med en liten påse med choklad, mums! Efter jobbet kom Pappa & Marre + den närmaste släkten på pappas sida och fikade med oss :) Vi bjöd på kladdkaka, bull längd, kakor och citron/vanilj cheesecake :) Det blev lyckat, trots att vår lägenhet inte är så stor. Efter att alla hade gått hem gick vi på en lite längre kvällspromenad med Casper och Stjärna och nu ligger vi här i soffan och tar det lugnt :) Imorgon är det äntligen fredag! I helgen väntar utställning med Casper på lördag och tävling med Tollan på söndag, så nu är det dags att börja vila upp sig så man orkar med allt. Ha det så bra så länge så hörs vi imorgon. Godnatt! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback