Framtiden

Nu är det ju så att jag är en planerare utan dess like och klarar inte av att göra någonting utan att ha en ordentlig plan eller veta exakt hur jag ska göra. Så har jag alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara. Jag tycker helt enkelt om att ha koll på saker samtidigt som jag är full av ideer och ändrar mina planer stup i kvarten. Men nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig angående den närmaste framtiden. Kan dock inte lova att jag inte kommer att ändra mig men tror att det är såhär jag vill att det ska bli :)
  • Få förlängning på Fritidset jag jobbar på.
  • Göra högskoleprovet nu i höst.
  • Jobba på Fritidset i 2-3 år, beroende på när jag vill börja plugga.
  • Antingen börja plugga på distans och fortsätta jobba. Eller bara jobba extra och plugga direkt på högskolan.
  • Innan jag är 30 år ska jag vara färdigutbildad barnmorska. Eller färdigutbildad inom något annat yrke om jag nu skulle ändra mig. Velig som jag är.
Visst låter det bra? Börjar få lite ordning på mina tankar nu :) Ibland är det så skönt att ha en blogg. Så man får skriva av sig lite :) Vi hörs. Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback