Vilket jäkla slaskväder!

God morgon!

Vilket jäkla slaskväder det är idag, snöar och har sig. Vart tog den underbara solen och värmen vägen igentligen? Idag var jag i stallet på morgonen och fixade med Tollan eftersom jag går i skolan till kl. 17 idag. Och jag kan ju säga att det inte direkt blev lättare att kliva upp ur sängen när det snöade som bara den utomhus!

Men nu sitter jag iallafall här i skolan och ska strax börja min första lektion. Ikväll blir det att plugga och kolla på Desperate housewives :) Och imorgon bitti kl. 7:30 så ska vi äntligen få kliva in i vår lägenhet igen, samt prata med inredaren och kolla så att alla val blev korrekta osv :) Ska bli så himla kul och jag längtar som en galning tills imorgon :)

Nu måste jag återgå till lektionen. Men vi hörs ikväll :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback