Tävlingsfix och grillat

Nu har mamma, fredde, jag och Calle äntligen ätit en god grillad middag med världens största sallad som tillbehör. Det var supergott, men nu är jag så jäkla mätt så jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Innan dess så var vi i stallet jag och mamma och fixade Tollan och alla saker inför tävlingen i Västerås imorgon. Nu känner vi bara lite smått panik, för vi har försökt ringa Västerås Ryttarsällskap ett antal gånger nu men ingen svarar! och vi vill ändra klass från 120cm till 130cm så vi slipper sitta så länge imorrn och vänta tills 140cm klassen går av stapeln. Men jaja, då är det väl bara att sitta bänkad vid telefonen imorgon kl. 07:00 då och hoppas på att dom svarar så vi kan ändra klass. Hur kan man inte ha ett nummer som någon svarar på dagen innan tävlingarna börjar?

Nu ska vi ta en liten promenad med Casper, jag och Calle. Får se om vi kanske svänger förbi Calle och laddar upp fotona eller om vi tar det någon annan dag. Det är så himla osmidigt att min dator inte går att lägga upp bilder på! Hatar det! Menmen, någon dag kommer dom. Jag lovar. Tror dessutom inte att det är någon som läser min blogg, så ingen stor skada skedd!

Ha det så bra!

Kram Emma


Kommentarer
Anonym säger:

jag gör!!

2011-05-07 | 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback