Täby centrum & Ikea Barkarby

Hej!

Idag när vi var i Täby Cetrum så köpte jag en klänning till min studentskiva på onsdag, en brun bikini, en kofta, en ögonböjare och ett par nylonstrumpbyxor :) Sen bjöd jag även älsklingen på lunch på Palma Pizzeria :)

Direkt efter detta så åkte vi till Ikea Barkarby och kollade in lite möbler som vi vill köpa till vår lägenhet. Vi bestämde oss för ett matbord + 4 stolar, en sängram och två sängbord, men dom ska vi inte köpa förrän om någon månad eller så :) Vi är fortfarande lite oeniga kring vad vi ska köpa för byrå, samt om vi ska köpa en så den kommer vi att vänta med tills vi har flyttat in. Tv-bord och soff-bord tror vi att vi vet vilka vi ska ha men vi måste kolla runt lite mer innan vi kan bestämma oss till 100 % :)

Nu ska vi lägga oss i sängen och slappa lite resten av kvällen. Imorgon väntar ett test på Securitas och jag måste vara väldigt utvilad tills dess :)

Ha en bra söndagskväll, så hörs vi!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback